AΠΟΥΣΙΑ

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2007

ΚΙ ΑΛΛΟ UPDATE


(Καταρχήν,επειδή στο σχόλιο του προηγούμενου post,δήλωσα την ηλικία μου,για να μην με περνάτε....παλιόγερο,σας βάζω και μια κουταβίσια φωτογραφία μου)
Σας ευχαριστώ που μου κρατήσατε παρέα και είμαι υπόχρεος για τα δώρα σας και τις ευχές σας!
Υπόχρεος στην Κατερίνα,που καθημερινά τηλεφωνούσε στη ..γιαγιά μου,να μαθαίνει νέα για την apousia.
Μου ήσασταν όλοι συμπαθέστατοι-ε,εντάξει,λίγο περισσότερο όσοι-ες άφησαν και κάτι φαγώσιμο,μην τα τραγικοποιούμε δα,10-12 κιλά υπέρβαρος είμαι-και σας αγάπησα όλους πολύ!
Το ''αφεντικό''-μέσα σε εισαγωγικά πάντα,γιατί ΕΓΩ είμαι το αφεντικό-δεν θα με αφήσει να ξαναποστάρω,οπότε σας χαιρετώ.
Γύρισε σύννους,λίγο κατηφής,και πάω να την παρηγορήσω,όπως μόνο εγώ ξέρω και μπορώ...
Με τετράποδο χαιρετισμό,Γιάννος.
Eν απουσία και εν πληγή Παρασκευή, Ιανουαρίου 12, 2007

27 Comments:

Κατηφής ελπίζω να γύρισες μόνο και μόνο επειδή σου άρεσε εκεί που βρισκόσουν και δεν ήθελες να επιστρέψεις...
Πες μου πως είναι έτσι....

(Συνονόματε,ξέρεις εσύ...Τη μουσούδα σου χωμένη στην αγκαλιά της....)

12 Ιανουαρίου 2007 στις 8:41 μ.μ.  

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

12 Ιανουαρίου 2007 στις 9:37 μ.μ.  

@teiresias

Ήθελα να επιστρέψω..τρέχοντας,γλυκέ μου Μάντη!
Δεν μου άρεσε καθόλου..
Πάντως,ο χρησμός σου επαληθεύτηκε.
Όλα καλά!

Φιλιά πολλά Γιάννη μου,θα σου γράψω.

12 Ιανουαρίου 2007 στις 11:14 μ.μ.  

@elpida

Ξεκουράσου λίγο καλή μου!
Είπαμε,ανθεκτικά τα κυκλάμινα,αλλά μην...το παρακάνεις.

Σε φιλώ Κατερίνα μου,ευχαριστώ για όλα!

12 Ιανουαρίου 2007 στις 11:17 μ.μ.  

@ Γιάννος

Τετράποδε Γιάννο
επειδή ο χρόνος είναι ένα από τα πιο βασανιστικά ψέμματα, μην σε απασχολεί η ηλικία σου, τη λές δεν τη λες.
Τώρα για τα κιλά...να ζυγίζεσαι αραιότερα κι όλα θα πάνε καλά.
Γενικώς, μην τα σκαλίζεις και μια και είσαι το αφεντικό κάνε ό,τι σου αρέσει.
Να ξαναποστάρεις, γιατί όχι...
Πες στο "αφεντικό" σου ότι μας άρεσε η παρέα σου και να μας ξαναγαυγίσεις (μην προσβάλεσαι, τα δίποδα γαυγίζουν χειρότερα, μερικές φορές).
Σου στέλνω διπλό χαιρετισμό, καθότι δίποδο εγώ, να φτάσω με την πρόσθεση τον τετράποδο δικό σου.

Μαρίνα
"Γιατροί τέλος!" όπως έγραψε η elpida.
...μόνο τίποτα σχολιαστές που και που.

13 Ιανουαρίου 2007 στις 12:12 π.μ.  

Μαρίνα μου, τώρα χαλαρώνω και ξαναήρθα.
Κι άλλο, κι άλλο!που λεν' στους τραγουδιστές. Όχι μόνο κι άλλα πολλά, αλλά άνοιξε κι ένα μπλογκ δίπλα για τον Γιάννο. Σίγουρα θα έχει κι αυτός κάτι να πει σε μας τους δίποδες!
Καληνύχτα και στους δυο σας και σε όλη την οικογένεια.

13 Ιανουαρίου 2007 στις 12:27 π.μ.  

Να την αγαπάς πολύ και συνέχεια...

13 Ιανουαρίου 2007 στις 12:42 π.μ.  

Καλημέρα! Για όταν ξυπνήσεις!

13 Ιανουαρίου 2007 στις 4:00 π.μ.  

@φιντείας

Αγαπημένε μου φιντεία!

Κάνει την πολύξερη,αλλά αυτή την πολύ μεγάλη αλήθεια περί χρόνου που γράφεις,δεν μου την έχει αναλύσει ποτέ.
Κι όλο τρέμει που μεγαλώνω.
Αφού εγώ θα καταρρίψω κάθε ρεκόρ μακροζωϊας,δε συμφωνείς?

Και για τα κιλά,πολύ σοφή η κουβέντα σου.
Μα νομίζεις πως θέλω να ανεβαίνω στις ζυγαριές?
Δεν κάθομαι-ποιος εγώ!Ο απόλυτα πειθαρχημένος.Με πιέζουν και οι δυο τους με τα χέρια τους-''αφεντικό'' και κτηνίατρος-και μ'αυτό τον τρόπο όσο να’ναι,μερικά κιλά,είναι πλασματικά,μου τα προσθέτουν αυτοί.

Μπα..Στο blog,δεν κάνω ό,τι θέλω.
Δεν με αφήνει...
Μα είμαιένας ''γεννημένος αστός'',και οι καλοί μου τρόποι μου επέβαλλαν να σου απαντήσω.

Λοιπόν δίποδε φίλε μου,θα ήθελα να βρεθούμε και να περπατήσουμε στην αγορά Μοδιάνο.
Η Μαρίνα κι εσύ να αναπολείτε τον Μοσκώφ,κι εγώ να ασχολούμαι με τους μεζέδες!
Δέχεσαι έτσι?

Γεια σου φιντεία,φίλε μας!

Γιάννος,Golden Retriever,ετών..όσο θέλω

13 Ιανουαρίου 2007 στις 9:27 π.μ.  

@χνούδι

Δεν κάνω τίποτα άλλο χνουδένια πριγκίπισσα.
Μόνο την αγαπώ!

Να μου προσέχεις το νεραϊδάκι σου!

Γιάννος

13 Ιανουαρίου 2007 στις 9:28 π.μ.  

@φιντείας

Ολόψυχα ευχαριστώ για την ευχή!
Μακάρι!
Όλα δείχνουν προς τα εκεί..
Εν αναμονή...

13 Ιανουαρίου 2007 στις 9:34 π.μ.  

@elpida

Αχ,μόνο να ήξερες πόσο υπερόπτης είναι!
Δεν ξέρω τι γονίδια κουβαλάει και έχει τέτοιο ελιτίστικο στυλ.
Μόνο στο δρόμο να τον δεις να περπατάει,φτάνει...

Φαντάσου λοιπόν,να του...ανοίξουμε και blog!

Σ'ευχαριστώ για όλα γλυκιά μου!
Καλή σου μέρα και σένα...

13 Ιανουαρίου 2007 στις 9:37 π.μ.  

Τι καλά που ΄σαι πάλι κοντά μας! ;) Μας έλειψες, αγαπημένη! :)
Τι κούκλος που 'ναι ο Γιάννος!

13 Ιανουαρίου 2007 στις 1:08 μ.μ.  

@renata

Kοινότοπο θα ακουστεί να γράψω το πόσο κι όλοι εσείς μου λείψατε,μήνες τώρα...

Σε φιλώ renata!

13 Ιανουαρίου 2007 στις 1:45 μ.μ.  

@ Γιαννος

Συνονόματε, η αναφορά σου στον Κωστή με συγκινεί.
Αφού τον συνδέεις με το Μοδιάνο, θα πει ότι τον μελέτησες καλά.
Σίγουρα θα έχει περάσει από τα χέρια σου το έργο "Η σάρκα σου όλη".

Α, ρε Γιάννο μακάρι να βρεθούμε στο Μοδιάνο. Έχει κάτι μεζέδες και τους έχω δοκιμάσει όλους!
Οι μεζεδοπροτάσεις θα σου αρέσουν πολύ.
Καλό θα είναι να πετύχουμε μια συνάντηση bloggers διπόδων και τετραπόδων σε μέρη τα οποία αποτέλεσαν έμπνευση για συγγραφείς.

Καλή συνάντηση

13 Ιανουαρίου 2007 στις 2:52 μ.μ.  

Γιάννο,

θα σου ανοίξω εγώ blog αν δεν το κάνει το Μαρινάκι!

Άκου "δε θα με αφήσει να ξαναποστάρω"...

Κι αν δυσκολεύεσαι με την τεχνολογία...εσύ θα γαβγίζεις, εγώ θα τα γράφω και μαζί θα πατάμε το publish post!!!!

xxxxxxxx


PS: Μπορεί όταν "αγριεύει" να γίνεται λίγο πιο αυστηρή από όσο θα θέλαμε, αλλά η αλήθεια είναι ότι όλα με αγάπη τα λέει...καν'της μερικά ναζάκια να γελάσει κι από μένα!

13 Ιανουαρίου 2007 στις 4:09 μ.μ.  

@φιντείας

Μόνο ''Η Σάρκα σου όλη''?
Τόσα εξώφυλλα,κουράστηκα να βλέπω ξαπλωμένος στον καναπέ..
Με τα βιβλία του Κωστή, μεγάλωσα εγώ φιντεία μου.
Θυμάσαι που το είχε το συγκεκριμένο, στο profile του παλιού της blog?
Είδες?Στο καινούργιο το ξέχασε.
Της το είπα και το έβαλε..

Αν δεν ήσουν κι εσύ!
Αν δεν ήμουν κι εγώ!

Καλή αντάμωση λοιπόν!

13 Ιανουαρίου 2007 στις 5:18 μ.μ.  

@filomila

Την ξέρεις την παροιμία ''σκύλος που γαβγίζει,δεν δαγκώνει''?
Ε,κάπως έτσι συμβαίνει και με το ''αφεντικό''.
Θα μου είναι πολύτιμη η βοήθειά σου σε θέματα τεχνολογίας.
Μου δείχνει λίγα βέβαια,βλέπεις?
Μου αλλάζει avatar,ξέρει,είχε δάσκαλο τον Φιντεία.
(Πώς σου φαίνομαι σ'αυτό το avatar?Τεμπέλης?
Είμαι!)

Λοιπόν filomila,μ'εσένα θα περπατήσω στην Αριστοτέλους.
Είμαστε σύμφωνοι υποθέτω.

Καλή αντάμωση,Γιάννος.

13 Ιανουαρίου 2007 στις 5:25 μ.μ.  

Είσαι ΤΡΕΛΗ φάτσα σε αυτό το avatar!!!!!!!!!!!!!

Όχι μόνο Αριστοτέλους, αλλά και παραλία και όπου αλλού τραβάει η καρδιά (και η μουσούδα!) σου!!!!

Έχω να σου κάνω κάτι χάδια..

Θα σε περιμένω με μια ολόκληρη σακούλα..ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ!!!! :)

13 Ιανουαρίου 2007 στις 7:50 μ.μ.  

γιάννε (!!) τα κατάφερες ε;
:)))))
Έτσι, έτσι..Να σε βλέπει η αφεντικίνα σου να την αντικαθιστάς και να ποιεί την ανάγκη φιλοτιμία, διότι σου λέει "αν ο γιάννος απαντάει, χμμμ σε λίγο θα με... βγάζει και βόλτα!!, κάθησε να ξαναγυρίσω στο παλιά ...΄"
:-)))))))))))
Καλησπέρα και στους δυο σας.

14 Ιανουαρίου 2007 στις 7:33 μ.μ.  

Γειά σου βρε Γιάννο ομορφονιέ!
..καλέ σύ είσαι κούκλος!Δώσε τα φιλια μου στην Μαρίνα!:)

15 Ιανουαρίου 2007 στις 2:56 μ.μ.  

Αντε Γιαννο έλα από δω να σου γνωρίσω τον δικό μου (ιδιοι ειστε μονο εκείνος πιο λεπτος)...

15 Ιανουαρίου 2007 στις 3:32 μ.μ.  

@markos

Μάρκο μου,με τα κιλά του,εδώ και χρόνια,με....πάει βόλτα.
Αν και στον ανήφορο,μ'αρέσει..

Σ'ευχαριστούμε και οι δύο!
(Τέρμα το blogging,για τον Γιάννο)
Μ'εμένα...βλέπουμε.
Ώρα σου καλή,όποια ώρα κι αν είναι!

15 Ιανουαρίου 2007 στις 11:40 μ.μ.  

@exilion_moutonidion

Τα πήρα προβατάκι και σ'ευχαριστώ!

Πολλά φιλιά!

15 Ιανουαρίου 2007 στις 11:41 μ.μ.  

@vromios

Εμ,δε θα'ναι πιο λεπτός?
Εμείς σπάσαμε κάθε φράγμα.

(Προσπαθώ να συνηθίσω το νέο σου όνομα)

15 Ιανουαρίου 2007 στις 11:43 μ.μ.  

Γιννο σε χαιρετώ και σε γαυγίζω φιλικά. Ο κατσικόσκυλος της Ελένης 63

17 Ιανουαρίου 2007 στις 6:46 μ.μ.  

@eleni63

Γλυκιά μου Ελένη,του απαγόρευσα την πρόσβαση,είχε γίνει blogmaniac.

Του δίνω εγώ τα σκυλοχαιρετίσματα από τον Λύκο,και σε σένα την αγάπη μου!

18 Ιανουαρίου 2007 στις 8:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home